حداقل حقوق به ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی از افزایش حداقل حقوق کارکنان خبر داد و این مبلغ را 5 میلیون و 600 هزار تومان اعلام کرد.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی از افزایش حداقل حقوق کارکنان خبر داد و این مبلغ را ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعلام کرد.

«مهدی عسگری» روز دوشنبه و در حاشیه جلسه کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ درخصوص حداقل حقوق پرداختی از سوی دولت به کارکنان گفت: حقوق دریافتی در سال ۱۴۰۰ مبلغ ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود که در لایحه بودجه ۱۴۰۱ این مبلغ از سوی دولت ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پیشنهاد شده بود.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد ادامه داد: با تصویب کمیسیون تلفیق مبنی بر اصلاح لایحه دولت در خصوص حقوق دریافتی کارکنان دولت، حداقل حقوق نسبت به سال ۱۴۰۰، ۶۰ درصد افزایش یافت.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در خصوص افزایش حقوق کارکنان توسط کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ گفت: حداقل حقوق در بودجه ۱۴۰۱ به پنج میلیون و ششصد هزار تومان و حداقل حقوق بازنشستگان به پنج میلیون تومان رسید.

رئیس فراکسیون دیپلماسی اقتصادی مجلس در پایان سخنانش افزود: افزایش حقوق‌ها مطابق پیشنهاد دولت به صورت پلکانی اعمال می‌شود، درعین حال کمیسیون تلفیق تصویب کرد که این افزایش درهرحال، نباید کمتر از ۱۰درصد باشد.