۳ استقلالی به تیم ملی دعوت نمی‌شوند

استقلالی‌ها در بدترین زمان ممکن به کرونا مبتلا شدند و حالا ملی‌پوشان این تیم هم نمی‌توانند به اردوی شاگردان اسکوچیچ اضافه شوند.

خبرورزشی نوشت :استقلالی‌ها در بدترین زمان ممکن به کرونا مبتلا شدند و حالا ملی‌پوشان این تیم هم نمی‌توانند به اردوی شاگردان اسکوچیچ اضافه شوند.

تیمی که صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر بود و برای جدال با پیکان در جام حذفی هم هیچ محروم و مصدومی نداشت، حالا به خاطر انبوه بیماران کرونایی خود نه تنها نتوانست در این جام به میدان برود بلکه مشخص نیست تکلیف مسابقه هفته آینده‌اش مقابل هوادار هم چه خواهد شد.

جدا از خسارت تیمی، تعدادی از بازیکنان استقلال دچار دردسر فردی بسیار بزرگی هم می‌شوند. قرار است اسامی مدعوین به تیم ملی هفته آینده پس از برگزاری هفته شانزدهم لیگ برتر اعلام شود و طبعا کسی که کرونا داشته باشد از آن حذف خواهد شد!

قطعاً بازیکنانی که جواب تست کرونا آنها مثبت باشد، نمی‌توانند در اردو حضور پیدا کنند و به این ترتیب استقلالی هایی که امید دعوت از سوی اسکوچیچ داشتند اگر تا روز دوشنبه هفته آینده همچنان با بیماری کرونا دست‌وپنجه نرم کنند، از این اردو محروم خواهند شد.

در روزهای گذشته از سیاوش یزدانی، مهدی مهدی پور و جعفر سلمانی به عنوان استقلالی‌هایی یاد می‌شد که برای اردوی آتی به تیم ملی دعوت می‌شوند. در میان این اسامی جواب تست یزدانی و مهدی پور مثبت شده است.