کره‌ای‌ها به دنبال شکستن طلسم آزادی

رسانه مطرح کشور کره به دیدار سه شنبه این تیم با شاگردان اسکوچیچ پرداخت و از مثلث تهاجمی تیم ملی فوتبال کشورمان تعریف و تمجید کرد.

دنیای ورزش تورنتو نوشت: رسانه مطرح کشور کره به دیدار سه شنبه این تیم با شاگردان اسکوچیچ پرداخت و از مثلث تهاجمی تیم ملی فوتبال کشورمان تعریف و تمجید کرد.

در چارچوب هفته چهارم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، سه شنبه بعد از ظهر دیدار حساس تیم ملی کشورمان مقابل تیم ملی کره جنوبی برگزار خواهد شد. دیداری حیاتی که می‌تواند صدرنشین اصلی را به آسیا معرفی کند.

کره جنوبی که در ۳ بازی موفق به کسب ۷ امتیاز شده می خواهد طلسم عدم پیروزی در آزادی را بشکند و جای تیم ملی کشورمان در صدر جدول را بگیرد.

سایت مشهور یونهاپ در گزارشی از اهمیت این دیدار صحبت کرد و بازیکنان تیم ملی کره جنوبی را به شکست ایران تشویق کرد. این رسانه مشهور کره‌ای‌ها در گزارش خود نوشت: قلعه غیرقابل نفوذ آزادی را بشکنید.

یونهاپ به بررسی نتایج دیدارهای کره جنوبی و تیم ملی کشورمان پرداخت و نوشت: با توجه به این آمار متوجه می‌شویم که تیم ملی ایران قدرتمندتر از کره جنوبی است زیرا ایران توانسته ۱۳ بار ما را شکست دهد و ما تنها به ۹ برد و ۹ تساوی رسیده‌ایم. ما نتوانستیم تاکنون ایران را در آزادی شکست دهیم و به ۲ تساوی ۵ شکست و ۳ باخت متوالی دست پیدا کردیم.

تیم ملی کره جنوبی هیچ گاه نتوانسته در ورزشگاه آزادی تیم ملی کشورمان را شکست دهد وبرای همین می‌خواهد این طلسم را بشکند.

یونهاپ نوشت که حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی بسیار تاثیرگذار است و از اینکه تماشاگران اندکی قرار است در بازی سه شنبه شب حاضر شوند ابراز خوشحالی کرد.

رسانه کره ای در توصیفی جالب نوشت: ما با ۷ امتیاز در رده دوم قرار داریم و با تیم سوم یعنی امارات ۵ امتیاز فاصله گرفتیم. اینکه صعود ما به جام جهانی در جاده‌ای پر از خار رخ بدهد یا جاده‌ای پر از گل ، به نتیجه‌ ما در بازی مقابل ایران وابسته است. ما می‌توانیم با برد در آزادی مسیر صعودمان به جام جهانی را بسیار هموار سازیم.

یونهاپ قدرت تیم ملی کشورمان را دفاع مستحکم، قدرت فیزیکی بازیکنان و همکاری فوق العاده در خط تهاجمی دانست. این رسانه کره‌ای نوشت که تیم ملی کشورمان در این ۳ بازی برگزار شده مقابل سوریه، عراق و امارات نمایشی درخشان از خودش به جا گذاشته است.

یونهاپ در قسمت آخر گزارش خود به مقایسه‌های لژیونرهای ۲ تیم پرداخت و نوشت که لژیونرهای کره جنوبی خیلی عقب تر از لژیونرهای ایران نیستند. این رسانه کره ای نوشت که مقایسه یک به یک آنها شاید سخت باشد ولی وقتی شما به خط تهاجمی نگاه می‌کنید، آمار خط تهاجمی لژیونرهای ایران کام کره‌ای ها را تلخ خواهد کرد.

یونهاپ نوشت که مثلث تهاجمی تیم ملی ایران با آزمون (۶ گل – یک پاس گل) ، جهانبخش (۳گل – ۲پاس گل) و طارمی (۵ گل و یک پاس گل) آمار مجموع ۱۴ گل و ۴ پاس گل را به ثبت رسانده، در حالی که کره‌ای‌ها آماری ضعیف‌تر به اجرا گذاشته‌اند.

تیم ملی کره جنوبی با مثلث سون هئونگ مین (۳ گل – ۲ پاس گل – تاتنهام انگلیس) ، هانگ هی چان (۳ گل – یک پاس گل – ولورهمپتون انگلیس) و هانگ یو جی (۳ گل – یک پاس گل – بوردو فرانسه) آمار مجموع ۹ گل و ۴ پاس گل را به ثبت رسانده است.

یونهاپ نوشت که بازیکنان کره نباید بازیکنان لیگ برتری تیم ملی ایران را دست کم گیرند. این رسانه به نقل از پائولو بنتو نوشت: مواظب وحید امیری باشید. او را دست کم نگیرید.