پیش‌گویی نایب رییس اتحادیه طلا از وضعیت بازار طلا

نایب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روزهای آینده گفت: در هفته گذشته حباب 340 هزار تومان بود و معتقدم در این هفته قیمت اونس جهانی و ارز دچار تغییراتی خواهد شد و بنابراین نمی توان پیش بینی دقیقی را ارائه داد.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: نایب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روزهای آینده گفت: در هفته گذشته حباب ۳۴۰ هزار تومان بود و معتقدم در این هفته قیمت اونس جهانی و ارز دچار تغییراتی خواهد شد و بنابراین نمی توان پیش بینی دقیقی را ارائه داد.

محمد کشتی آرای افزود: در هفته گذشته بازار به شدت در رکود بود و میزان داد و ستدها و جذابیت سرمایه گذاری به دلیل کاهش قیمت با افت مواجه شده بود که علت اصلی این کاهش قیمت نیز کاهش نرخ ارز در داخل و اونس جهانی بود.

کشتی آرای بیان کرد: در این هفته احتمال ایجاد نوساناتی در قیمت زیاد است و این نوسانات با توجه به قیمت اونس جهانی و نرخ ارز که در حال تغییر است طبعتا می تواند باعث این نوسان قیمتی در بازار سکه و طلا شود .برخلاف چند هفته قبل که بازار با ثباتی در قیمت همراه بود به نظر می رسد زمان تغییر قیمت در این هفته فرا رسیده است.