پلیس جلوی عبور خودروهای غیربومی به مرز مهران را می‌گیرد

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه مرز مهران همچنان بسته است،گفت: مردم به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و اخبار را از منابع رسمی کشور دریافت کنند.

فارس نوشت: فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه مرز مهران همچنان بسته است،گفت: مردم به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و اخبار را از منابع رسمی کشور دریافت کنند.

سردار القاصی‌مهر صبح امروز در ایلام گفت: خدمتگزاری به عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) در اربعین سال‌های گذشته از افتخارات نیروی انتظامی بود، اما شرایط امسال با انتشار ویروس کرونا بسیار متفاوت شده است و هیچگونه خدماتی در مرز مهران و استان ایلام جهت عبور و مرور زائران ارائه نمی‌شود.

وی افزود: امسال مراسم پیاده روی اربعین برگزار نمی‌شود و مرز مهران برای عبور و مرور افراد همچنان بسته است و هیچ ترددی در آن صورت نمی‌پذیرد.

فرمانده انتظامی استان گفت: نیروی انتظامی در استان ایلام با تشدید کنترل و استقرار تیم‌های پلیس‌راه و انتظامی در محورهای مواصلاتی منتهی به مرز مهران از حرکت خودروهای غیر بومی و زائران به سمت پایانه مرزی جلوگیری می کند.

وی با بیان اینکه کلیه این اقدامات در راستای سلامت مردم است افزود: پلیس، از ورود افراد به مرز جلوگیری می‌کند.

سردار القاصی‌مهر ادامه داد: آمدن مردم به سمت مرز جز سختی برای آنها چیزی ندارد چون مرز مهران بسته است و کشور عراق قوانین خاصی در مورد کسانی دارد که غیر قانونی وارد کشورشان شوند و مجازات های سنگینی در انتظار آنهاست،بنابراین درخواست ما این است مردم در همانجایی که زندگی می کنند ارادت خود را به اهل بیت نشان دهند و به شایعات کذب فضای مجازی توجه نکنند.