وزیر بهداشت: دولت قبل ۵ میلیون دوز واکسن تزریق کرد ما ۵۰ میلیون دوز

وزیر بهداشت گفت: امروز خوشحالیم که با تامین گسترده واکسن که حاصل تلاش های گسترده رئیس جمهور و ارکان دولت بود، روند واکسیناسیون در کشور شتاب گرفته و تا امروز بیش از ۵۴ میلیون دُز واکسن تزریق شده است.

تسنیم نوشت: وزیر بهداشت گفت: امروز خوشحالیم که با تامین گسترده واکسن که حاصل تلاش های گسترده رئیس جمهور و ارکان دولت بود، روند واکسیناسیون در کشور شتاب گرفته و تا امروز بیش از ۵۴ میلیون دُز واکسن تزریق شده است.

دکتر بهرام عین‌اللهی در حاشیه ‌جلسه شورای اداری شهرستان بهمئی ‌اظهار داشت: شهرستان بهمئی دارای تاریخ و سابقه‌ای دیرینه و غنی به ویژه در مبارزه با استکبار و رژیم طاغوت از سال ۱۳۱۶ است و مردم این منطقه در صحنه های مبارزه و دوران دفاع مقدس، حضور فعالی داشته‌اند اما متاسفیم که شاهد محرومیت در این منطقه هستیم.
وی افزود: دولت سیزدهم در آغاز کار خود با مشکل عمده کرونا و گرفتاری های ناشی از این بیماری برای مردم، روبرو بود بنابراین اولویت اول و مهم دولت در شروع کار، حل مشکل کرونا و تکمیل واکسیناسیون بود. امروز خوشحالیم که با تامین گسترده واکسن که حاصل تلاش های گسترده رئیس جمهور و ارکان دولت بود، روند واکسیناسیون در کشور شتاب گرفته و تا امروز بیش از ۵۴ میلیون دُز واکسن تزریق شده درحالیکه از ابتدای واکسیناسیون تا تیرماه، فقط ۵ میلیون دُز واکسن در ایران تزریق شده بود.

وزیر بهداشت تاکید کرد: روند واکسیناسیون با کمک و مشارکت های مردمی، تقویت شد و اعتقاد داریم که هر حرکتی مردمی باشد، قطعا به موفقیت می‌رسد و شاهدیم که شور و هیجان فراوانی در بین مردم و نیروهای داوطلب برای کمک به تسریع واکسیناسیون شکل گرفته است. هفته گذشته در کشور ۸.۲ میلیون دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شد که این به اندازه جمعیت یکی دو کشور منطقه است.

‌عین اللهی یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی ایران هر وقت اراده کند هر مشکلی از جمله کرونا و واکسیناسیون را حل می‌کند. متاسفانه دشمنان ایران سعی در ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی ایران و القای این تفکر به مردم را داشتند که نظام، قدرت بالای خود را نشان داد. ایران امروز بزرگترین قدرت منطقه در حوزه نظامی است که این عامل باعث ایجاد امنیت برای کشور شده است.