وزارت «رفاه» مردم یا رفاه دوستان ؟ / سند دستور عبدالملکی برای پرداخت «سریع» شش میلیارد تومان به مسابقه تلویزیونی «میدون»

فروغی مدیر شبکه سه سیما در نامه ای درخواست تخصیص اعتبار ۴۸ میلیارد تومانی برای ساخت مسابقه «میدون» را داشته ، وزیر کار پیرو این نامه، با پرداخت ۶ میلیارد تومان برای پشتیبانی از این برنامه موافقت کرده است.

پایگاه خبری صراط نوشت : فروغی مدیر شبکه سه سیما در نامه ای درخواست تخصیص اعتبار ۴۸ میلیارد تومانی برای ساخت مسابقه «میدون» را داشته ، وزیر کار پیرو این نامه، با پرداخت ۶ میلیارد تومان برای پشتیبانی از این برنامه موافقت کرده است.

بسیاری از کارشناسان، مسابقه «میدون» را سکّوی پرتاب عبدالملکی به وزارت کار دانسته اند، وی به عنوان داور در این برنامه حضور داشت. از این رو این هدیه میلیاردی را شاید بتوان ادای دِین کوچک ایشان در قبال خدمات ارزنده شبکه سه دانست.

اخیراً تصویری از نامه علی فروغی مدیر شبکه سه سیما خطاب به حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم منتشر شده که در آن فروغی از وزیر کار درخواست تخصیص اعتبار ۴۸ میلیارد تومانی برای ساخت و تولید ۷۸۰ قسمت مسابقه «میدون» را داشته است.
وزیر کار پیرو این نامه، با پرداخت ۶ میلیارد تومان برای پشتیبانی از این برنامه موافقت کرده است.

 

وزارت «رفاه» مردم یا رفاه دوستان ؟ / سند موافقت عبدالملکی با پرداخت شش میلیارد تومان به مسابقه تلویزیونی «میدون»

 

شایان ذکر است حجت الله عبدالملکی، تا چندی پیش یکی از داوران اصلی برنامه «میدون» بوده است.
گفتنی است بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران، مسابقه «میدون» را سکّوی پرتاب عبدالملکی به وزارت کار دانسته اند. از این رو این هدیه میلیاردی را شاید بتوان ادای دِین کوچک ایشان در قبال خدمات ارزنده شبکه سه دانست!
«میدون» یک مسابقه استعدادیابی شغلی است که با هدف مشاوره و حمایت از کسب و کارهای نوپا بر روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

 

وزارت «رفاه» مردم یا رفاه دوستان ؟ / سند موافقت عبدالملکی با پرداخت شش میلیارد تومان به مسابقه تلویزیونی «میدون»
عبدالملکی، تا چندی پیش یکی از داوران اصلی برنامه «میدون» بود