همه مغضوبان فرهاد/ اسامی ستاره‌های لیست سیاه مجیدی

بابک مرادی اولین بازیکنی نبود که در دوران مربیگری مجیدی در لیست مازاد قرار می گیرد

خبرورزشی نوشت: بابک مرادی اولین بازیکنی نبود که در دوران مربیگری مجیدی در لیست مازاد قرار می گیرد

بابک مرادی که فصل گذشته از ماشین سازی به استقلال آمده بود طی روزهای گذشته اخباری درباره مخالفت مجیدی با حضورش در تمرین منتشر شد.

این بازیکن استقلال طبق اعلام رسمی این باشگاه به دلیل انضباطی در اختیار باشگاه گذاشته شده است.

مرادی دومین بازیکنی است که در لیگ بیست و یکم مورد غضب سرمربی استقلال واقع شده است.

مجیدی از روزی که کارش در استقلال را به عنوان سرمربی شروع کرده، بارها و بارها به خاطر مسائل انضباطی با بازیکنانش برخورد کرده است.

زمانی که او به عنوان جانشین وینفرد شفر انتخاب شد، گادوین منشا و طارق همام را از تیمش کنار گذاشت.

آخرین یاغی خارجی عملکرد بدی در استقلال نداشت ولی مجیدی به دلیل حواشی زیاد، منشا در لیست خروج استقلال قرار داد و عمر حضور این بازیکن در جمع آبی ها به بیشتر از نیم فصل نرسید.

یکی دیگر از نفراتی که در فصل گذشته چند بار با مجیدی دچار مشکل شده بود و در آستانه اخراج قرار گرفت دانشگر بود.

محمد دانشگر که در چند مقطع وارد بلک لیست سرمربی استقلال شده بود بالاخره توانست به بازیکن مورد اعتماد فرهاد تبدیل شود و در این فصل حتی به بازوبند کاپیتانی استقلال هم رسید.

فرشید باقری دیگر بازیکنی بود که در فصل گذشته به خاطر درگیری لفظی با یکی از دستیاران مجیدی، توسط او از تیم کنار گذاشته شد و در نقل و انتقالات نیم فصل به گل گهر رفت.

مجیدی که در مسائل انضباطی با کسی تعارف ندارد، حتی با فرشاد ماجدی که دوست و دستیار همیشگی او در سالهای گذشته بود، قطع همکاری کرد.

قبل از مرادی هم احمد موسوی مدافع راست آبی ها در لیست مازاد مجیدی قرار گرفت و در آخرین روز نقل و انتقالات راهی گل گهر سیرجان شد.

بابک مرادی اما آخرین نفری است که در بلک لیست فرهاد قرار گرفته و آنطور که مشخص است جایی در تفکرات مجیدی ندارد و باید از همین حالا به فکر انتخاب تیم بعدی خودش باشد.

شنیده ها حاکی از آن است که مرادی از دستورات تاکتیکی مجیدی سرپیچی کرده که در این صورت حق کاملا با سرمربی استقلال است. فقط تنها انتقادی که می شود به مجیدی وارد کرد این است که اگر این بازیکن را نمی خواست چرا زودتر او را در لیست مازاد قرار نداد.