نماینده مجلس: با ورود مافیای زر و زور، قیمت‌ها سیر صعودی پیدا کردند

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس می‌گوید: با روند کاهشی قیمت‌ها در ابتدای شکل گیری دولت، شاهد کاهش قیمت‌ها بودیم اما یکباره با ورود مافیای زر و زور، قیمت‌ها سیر صعودی پیدا کردند. از دولت پاکدست و مقتدر انتظار می‌رود که با کانون‌های فساد برخورد کنند و برنامه جدی برای حمایت از پول ملی را تدوین کنند.

حسین بامیری در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خطاب به سید ابراهیم رئیسی گفت: هر طرحی با رویکرد مدیریت گرانی کالاهای اساسی دارید، به صورت فوری و ضربتی اقدام کنید.

نماینده مردم لردگان و خانمیرزا در مجلس یازدهم خطاب به وزیر اقتصاد گفت: نوسانات بازار ارز، بر مایحتاج عمومی مردم سایه انداخته است. با روند کاهشی قیمت‌ها در ابتدای شکل گیری دولت، شاهد کاهش قیمت‌ها بودیم اما یک باره با ورود مافیای زر و زور، قیمت‌ها سیر صعودی پیدا کردند. از دولت پاکدست و مقتدر انتظار می‌رود که با کانون‌های فساد برخورد کنند و از سویی تدوین برنامه جدی  برای حمایت از پول ملی را می‌طلبد.

این عضو کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: از دولت مردان و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس می‌خواهم که نسبت به تعیین تکلیف و رتبه‌بندی همه نیروهای آموزش و پرورش اقدام کنند. باید بارقه امید متوجه قشر عظیم این نیروها شود.

وی در ادامه نطقش خطاب به رئیس جمهور نسبت به وضعیت بیکاری در استان چارمحال بختیاری هشدار داد و گفت: ۲۹.۲۴ درصد نرخ بیکاری این استان است. تا کی باید فریاد تظلم‌خواهی جوانان شنیده شود؟ دور تا دور شهرستان لردگان را رودها و چاه‌های نفت، تأکید می‌کنم که چاه‌های نفت گرفته است. از رئیس جمهور وزیر نفت می‌خواهم که هر چه سریع‌تر طرح احداث پالایشگاه نفت در لردگان را اجرایی کنند.