نماینده ایرانیان کلیمی: مردم در هر سفر استانی منتظرند تغییری اتفاق بیفتد/ پروژه جدید تعریف نکنید

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس گفت:‌ سفرهای استانی رئیس جمهور باعث می شود دولت بتواند تصمیمات دقیق‌تری را برای حل مشکلات مردم اتخاذ کند.

فارس نوشت: نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس گفت:‌ سفرهای استانی رئیس جمهور باعث می شود دولت بتواند تصمیمات دقیق‌تری را برای حل مشکلات مردم اتخاذ کند.

همایون سامه یح نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور باعث آشنایی دقیق‌تر و بیشتر با مشکلات مردم می‌شود و این آشنایی دقیق موجب می‌شود تا دولت بتواند تصمیمات دقیق‌تری را برای حل مشکلات مردم اتخاذ کند.

وی افزود: از سوی دیگر سفرهای استانی رئیس جمهور موجب امیدواری در میان مردم می‌شود که البته باید مراقب باشیم تا با اجرایی شدن به موقع تصمیمات اتخاذشده در سفرهای استانی این امید به یاس مبدل نشود.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس اظهار داشت: مردم پس از اتمام هر سفر استانی منتظر هستند تا تغییری اتفاق بیفتد، لذا دولت پس از انجام این سفرها باید یک تقویم زمانی مشخصی را برای اجرای تصمیمات و عمل به وعده‌های داده شده اعلام کند تا مردم از همان روز اول منتظر نمانند.

سامه‌یح خاطرنشان کرد: علاوه بر این در بحث سفرهای استانی لازم است تا پروژه جدیدی تعریف نشود و همه همت دولت بر تکمیل پروژه‌های قبلی باشد.

وی در پایان گفت: تعیین و اعلام تقویم زمانی مشخص برای عمل به وعده‌های داده شده در سفرهای استانی و تکمیل پروژه‌های نیمه کاره سبب می‌شود تا ثمرات مثبت سفرهای استانی بیشتر شود.