نتایج پرسپولیس بهتر از فصل قبل؛ هواداران اما ناراضی!

پرسپولیس در تعقیب استقلال، در رده دوم جدول قرار دارد.

پرسپولیس در تعقیب استقلال، در رده دوم جدول قرار دارد.

هفته چهاردهم از بیست و یکمین فصل لیگ برتر با برد استقلال، و تساوی پرسپولیس به پایان رسید تا سرخابی ها همچنان در صدر جدول، شانه به شانه یکدیگر حرکت کنند. استقلال تا اینجای فصل با ۳۲ امتیاز به صدر جدول تکیه زده و پرسپولیس با سه امتیاز اختلاف، در تعقیب آن هاست. سرخ پوشان که در فصل ۹۴ نایب قهرمان لیگ شدند و پس از آن تا فصل قبل، در ۵ فصل پیاپی جام قهرمانی را بالای سر بردند، در این فصل هم مدعی قهرمانی هستند اما به نظر می رسد علی رغم این وضعیت مناسب، هواداران این تیم رضایت چندانی از تیم محبوبشان ندارند.

این در حالی است که شاگردان گل محمدی در فصل گذشته، تا هفته چهاردهم، با دو بازی کمتر ۲۱ امتیاز داشتند و دو بازی معوق این تیم بعد از هفته چهاردهم و پانزدهم انجام شد که با احتساب بردهای سرخ پوشان در آن دو بازی، آن ها ۲۷ امتیاز داشتند و همچنان ۲ امتیاز کمتر از فصل جاری. اما با این وصف هواداران پرسپولیس نقدهای مختلفی به تیم خود دارند که به نظر می رسد دلیل اصلی آن قرار گرفتن رقیب سنتی آن ها در صدر جدول باشد که باعث نارضایتی از تیم گل محمدی شده.

از سوی دیگر، انتقادها علیه پرسپولیس پس از تساوی مقابل پدیده بالا گرفت که بیشتر آن ها به سبک بازی تیم بود.

پرسپولیس در این بازی، در ۴۵ دقیقه نخست نمایش متوسطی داشت ولی در نیمه دوم با وجود اینکه نیاز مبرمی به گلزنی و گرفتن ۳ امتیاز داشتند، ینمایش دل چسبی نداشتند.

نکته ای که باعث عصبانیت بیشتر هواداران این تیم شده، مصاحبه یحیی گل محمدی بعد از بازی بود که به جای توضیح دادن در خصوص نمایش ضعیف تیمش در بازی مقابل شهرخودرو، باخت را به داوری انداخت و زمین بازی ربط داد. هوادارن پرسپولیس معتقدند که بارها خود یحیی و دستیارش حمید مطهری اعلام کرده بودند، کاری به مسائل داوری ندارند و دنبال بهانه نیستند. ان ها معتقدند پرسپولیس باید به دنبال تقویت تیمشان باشد در حالی که بر اساس آمار ها، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر، در فصل جاری عملکردی به مراتب بهتر از فصل گذشته که گلات قهرمانی را جشن گرفت، دارد اما هواداران این تیم همچنان ناراضی هستند.