فیلمی که دو استقلالی را پرسپولیسی کرد

یحیی گل محمدی و همکارانش بعداز تماشای بازی استقلال تاجیکستان برابر الهلال عربستان، چمشان وحدت هنانوف و منوچهرصفروف را گرفت.

وحدت هنانوف مدافع ۱۹ ساله تیم استقلال تاجیکستان است که چندی پیش در ترکیب تیم المپیک تاجیکستان نیز رودرروی ایران قرار گرفت و با پیراهن تیم استقلال هم با توجه به مصدومیت آندری میسچنکو، برابر پرسپولیس به میدان رفت و نمایش درخشانی را هم ارائه کرد.
منوچهر صفروف نیز بازیکن ۲۰ ساله‌ای است که در استقلال تاجیکستان به عنوان وینگ بک راست نقش آفرینی می‌کرد و حالا در قامت هافبک راست به جمع سرخ‌پوشان ملحق خواهد شد. اما شاید برای خیلی‌ها این پرسش به وجود آمده باشد که این دو چگونه انتخاب شدند؟
کادر فنی پرسپولیس فیلم بازی‌های استقلال تاجیکستان در گروه A مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را با دقت تماشا کرده‌اند. یحیی گل محمدی، مربیان و آنالیزورهایش بیشتر روی دو بازی رفت و برگشت استقلال تاجیکستان مقابل الهلال عربستان زوم کرده و این دو بازیکن را برگزیده اند.
وحدت هنانوف در بازی رفت که با شکست ۳ بریک استقلال تاجیکستان همراه بود تک گل تیمش را درون دروازه الهلال عربستان قرار داد.
همچنین منوچهر صفروف در دیدار برگشت دو تیم ستاره زمین بود و دو گل تیم استقلال تاجیکستان را در دقایق ۴۹ و ۵۳ به ثمر رساند و نقش پررنگی در پیروزی شگفت انگیز و ۴ بر یک تیمش برابر الهلال عربستان داشت.