فدراسیون فوتبال پرسپولیس و استقلال را محکوم کرد

کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را محکوم کرد.

کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را محکوم کرد.

کمیته وضعیت بازیکنان ۹ رای مربوط به شکایات مختلف را صادر کرد. آرای صادره به شرح زیر است:

با شکایت رضا کردان از باشگاه استقلال بابت مطالبه وجه سه میلیارد ریالی، باشگاه استقلال به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال و همچنین هزینه دادرسی محکوم شد.

با توجه به شکایت مهدی شریفی از باشگاه پرسپولیس بابت مطالبه وجه به مبلغ ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، باشگاه به پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی در حق شاکی محکوم شد.

مهدی نیایش بابت مطالبه ۲ میلیارد ریالی از باشگاه ملوان بندرانزلی شکایت کرد و این باشگاه به پرداخت یک میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال به انضمام هزینه دادرسی محکوم شد.

شکایت مسعود ملکی از محمدمهدی قنبری به دلیل مطالبه وجه یک میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریالی، منجر به محکومیت قنبری به پرداخت این مبلغ به انضمام هزینه دادرسی شد.

باشگاه ملی حفاری ایران بابت شکایت کوشا بختیاری زاده محکوم به پرداخت مبلغ ۲۴۰ میلیون ریال و هزینه دادرسی در حق بختیاری زاده شد. ضمن اینکه مازیار فرخی پور خواهان مطالبه به مبلغ ۲۱۰ میلیون ریال شد که این مبلغ و هزینه دادرسی باید توسط باشگاه به وی پرداخت شود. همچنین باشگاه ملی حفاری محکوم به پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال و هزینه دادرسی پیرو شکایت امین جعفری پور در حق وی شد.

علیرضا صرافان به دلیل مطالبه به مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال از باشگاه ایران جوان بوشهر شکایت کرد و این باشگاه به پرداخت ۱۵۰ میلیون ریال و هزینه دادرسی محکوم شد.

علی حدادی فر بابت مطالبه ۳۱۵ میلیون ریالی از باشگاه شهرداری بندرعباس شکایت کرد و باشگاه به پرداخت مبلغ و هزینه دادرسی محکوم شد.