عصبانی شدن دموکرات‌ها از چرخش ایلان ماسک به سوی جمهوری خواهان

دموکرات‌ها از چرخش ایلان ماسک به سوی جمهوری خواهان عصبانی هستند. ثروتمندترین مرد زمین با برگزاری نظرسنجی در توئیتر نشان داد بیش از 76 درصد از مردم به سیاستمداران کمتر از میلیاردرها اعتماد دارند.

دموکرات‌ها از چرخش ایلان ماسک به سوی جمهوری خواهان عصبانی هستند. ثروتمندترین مرد زمین با برگزاری نظرسنجی در توئیتر نشان داد بیش از ۷۶ درصد از مردم به سیاستمداران کمتر از میلیاردرها اعتماد دارند.

به گزارش دیلی میل، این نظرسنجی را ایلان ماسک علیه الکسندریا اوکاسیو کورتزAOC، نماینده مجلس از حزب دموکرات گذاشت که در روزهای اخیر با هم «کَل کَل» پیدا کرده‌اند.

چند روز پیش کورتز گفت خودروی تسلا را کنار می‌گذارد،چرا که تمایل دارد خودروی برقی‌ای سوار شود که توسط کارگران اتحادیه‌دار ساخته شده باشد.

متلک وی به ایلان ماسک مدیر اجرایی تسلا موتورز برمی‌گشت که کارگرانش حق عضویت در سندیکای کارگری و ایجاد اتحادیه را ندارند.

ثروتمندترین مرد زمین ابتدا موضوع را به شوخی گرفت اما بعدا که دید همه چیز جدی شد، توئیت بازی با کورتز را به جایی رساند که با انتشار نظرسنجی در توئیتر، این سوال را مطرح کرد که کاربران به سیاستمداران کمتر اعتماد دارند یا به میلیاردرها؟

بیش از ۷۶ درصد از کاربران به نفع ایلان ماسک رای دادند و وی بعدا توئیت زده و خطاب به کورتز نوشت اگر شجاعت دارید نظرسنجی مشابهی را برای فالوورهای خود در توئیتر منتشر کنید.

البته ماسک دموکرات‌ها را به ریاکاری متهم کرد و گفت دفعه بعد که یک سیاستمدار از کلمه میلیاردر به عنوان توهین استفاده می‌کند، لطفا به یاد داشته باشد که مردم در خانه شیشه‌ای ساکن هستند و چیزی از منظر آنها پنهان نمی‌ماند.

کورتز ایلان ماسک را عقده‌ای خطاب کرده است اما ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود.

دلیل حمله ماسک به دموکرات‌ها و بالعکس، این است که ثروتمندترین مرد زمین چرخش آشکاری به سوی جمهوری خواهان کرده و حتی بعد از پیشنهاد خرید توئیتر گفته است ترامپ را به این شبکه اجتماعی بازخواهد گرداند.

این موضوع در آستانه انتخابات میان دوره‌ای کنگره می‌تواند به ضرر دموکرات‌ها تمام شده و اکثریت مجلس سنا به دست جمهوری خواهان بیفتد.

عصبانی شدن دموکرات‌ها از چرخش ایلان ماسک به سوی جمهوری خواهان