عذرخواهی سرپرست پرسپولیس به جای مدیرعامل استقلال!

سرپرست پرسپولیس می‌گوید اقدام مدیرعامل استقلال در برداشتن بادگیر قرمز میکروفون یک خبرنگار، قشنگ نبود.

سرپرست پرسپولیس می‌گوید اقدام مدیرعامل استقلال در برداشتن بادگیر قرمز میکروفون یک خبرنگار، قشنگ نبود.

افشین پیروانی بعد از پیروزی این تیم مقابل مس رفسنجان گفت: خدا را شکر مقابل تیم خوب مس بازی کردیم و سه امتیاز را گرفتیم و برای بازی بعد آماده می‌شویم.

او درباره اعتراض استقلال به زمان بازی‌های پرسپولیس که دیرتر از این تیم انجام می‌شود گفت: ما راجع به تیم خودمان صحبت می‌کنیم. تمرکزمان روی خودمان است. سعی می‌کنیم کمتر حرف بزنیم و بیشتر عمل کنیم. ما اعتراضی به برنامه نداریم. یک هفته زودتر و یک هفته دیرتر بازی می‌کنیم. باید نسبت به تصمیم‌های موجود تمکین کنیم.

پیروانی درباره واکنش آجورلو به بادگیر قرمز میکروفن یک خبرنگار گفت: حرکت قشنگی نبود و به شخصه از سرکار خانمی که این اتفاق برای او رخ داد، عذرخواهی می‌کنم.

سرپرست پرسپولیس درباره بازی با صنعت نفت آبادان و اعتراض استقلالی‌ها به زمان این مسابقه گفت: فرقی ندارد. ما برای بردن به زمین می‌رویم. ما پرسپولیس هستیم.

پیروانی درباره افزایش حساسیت بازی ها و برگزاری داربی تهران تا چند هفته دیگر گفت: سعی می‌کنیم راجع به کسی صحبت نکنیم. هفته دیگر با تیم صنعت نفت آبادان بازی داریم.

او درباره اینکه ربیعی انتظار داشت پرسپولیس روی گل دومی که این تیم زد، جوانمردانه بازی کند گفت: تیم خوبی دارند و نظرشان را گفتند.