صدری تا آستانه کناره‌گیری از پرسپولیس رفت

پرداخت بدهی کلان به «گابریل کالدرون» و موقت بودن مسئولیت مجید صدری به عنوان سرپرست، دو موردی هستند که پرسپولیس را از نظر مدیریت و برنامه‌ریزی با مشکلاتی مواجه کرده است.

مهر نوشت: پرداخت بدهی کلان به «گابریل کالدرون» و موقت بودن مسئولیت مجید صدری به عنوان سرپرست، دو موردی هستند که پرسپولیس را از نظر مدیریت و برنامه‌ریزی با مشکلاتی مواجه کرده است.

پرسپولیس که شروع مقتدرانه‌ای در بیست و یکمین دوره رقابتهای لیگ برتر نداشته و در دیدار یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر الهلال هم شکست سنگینی را متحمل شد، هنوز نتوانسته به آرامش برسد و دو مشکل بزرگ به مشکلات فنی این تیم نیز اضافه شده است.

یکی از این مشکلات که ممکن است در راه گرفتن مجوز حرفه ای سازی برای سرخپوشان دردسر شود پرداخت بدهی سنگین به کالدرون سرمربی سابقه پرسپولیس است و دیگری موقت بودن و سرپرست بودن مجید صدری است.

صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس با تأمین ۲۲ میلیارد تومان پول برای پرداخت طلب گابریل کالدرون قصد داشت نظر وزیر ورزش را برای دریافت حکم مدیرعاملی باشگاه جلب کند. با این حال حمید سجادی هنوز در مقابل این موضوع مقاومت کرده است و از صدری خواسته تا ضمن پیگیری امور جاری نسبت به پرداخت مطالبات گابریل کالدرون اقدام کند.

صدری برای پرداخت پول به کالدرون دو بار به دیدار وزیر ورزش رفت تا او را متقاعد به انتخاب مدیرعامل باشگاه کند تا تکلیف قرض‌های گرفته شده در طول یک سال گذشته نیز مشخص شود.

او هرگونه پرداخت پول به کالدرون را نیز منوط به مشخص شدن تکلیف هیأت مدیره این باشگاه کرده بود اما باز هم خبری از سوی وزارت ورزش نشد تا سرخ‌ها در آخرین روزهای مانده تا پایان نقل و انتقالات چاره‌ای جز واریز پول به حساب کالدرون و باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی نداشته باشد.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرده که صدر در یکی از نشست هایی که با وزارت ورزش داشته تاکید کرده اگر وضعیت مدیریت باشگاه و حکم مدیرعاملی صادر نشود از مسئولیتش کناره گیری می کند. البته این موضوع با وساطت برخی نزدیکان وزارت ورزش و اعضای هیات مدیره ختم به خیر شده و صدری به کارش ادامه داده است.

سازمان لیگ فوتبال در حالی فردا یکشنبه را آخرین روز نقل و انتقالات باشگاه‌های لیگ برتری مشخص کرده است که صدری هنوز موفق به تسویه ۵۸۰ هزار دلاری با کالدرون و خواکین به خاطر ۹۵ هزار دلار نشده است.

با این حال سرپرست باشگاه پرسپولیس روند پرداخت به کالدرون را آغاز کرده است تا پول را به حساب آنها در سوئیس واریز کند. در این میان به دلیل محدودیت های انتقالی که وجود دارد یک ایرانی ساکن اسپانیا پذیرفته است تا در راه انتقال این پول به پرسپولیس کمک کند.

در صورتیکه باشگاه پرسپولیس بتواند این مبلغ را به حساب کالدرون واریز کند با سه بازیکن خارجی و یک بازیکن داخلی مد نظر یحیی قرارداد امضا می‌کند تا لیست این تیم برای ادامه بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکمیل شود.