شمارش معکوس برای حذف یکی از یاران عزیزی‌خادم

ظاهرا حرفهای بهرام رضاییان، بدحدی منتقدان را عصبانی کرده که بعید نیست او از هیات رویسه فدراسیون فوتبال حذف شود.

میزان نوشت: ظاهرا حرفهای بهرام رضاییان، بدحدی منتقدان را عصبانی کرده که بعید نیست او از هیات رویسه فدراسیون فوتبال حذف شود.

اظهارنظر عجیب بهرام رضائیان در پایان نشست روز گذشته مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری با مسئولان فدراسیون در خصوص موضوع درآمدهای حوزه فوتبال با واکنش تند برخی مدیران باشگاهی رو به رو شد به گونه‌ای که آن‌ها به ادامه فعالیت وی در هیئت رئیسه معترض شدند و تاکید کردند رئیس فدراسیون فوتبال چرا زمان برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال را روشن نمی‌کند که مدیران باشگاه‌ها در خصوص جانشین وی تصمیم‌گیری کنند.
برابر بند دوم ماده ۳۳ اساسنامه فدراسیون فوتبال حضور رضائیان در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال دیگر معنا و مفهومی ندارد، چون وی در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال در اسفندماه ۱۳۹۹ به عنوان نماینده مدیران باشگاه‌ها توانست یک کرسی از کرسی‌های هیئت ریسه فدراسیون را کسب کند، اما حالا به واسطه اینکه وی از مدیرعاملی باشگاه پارس جنوبی برکنار شده قانوناً دیگر نمی‌تواند به عنوان نماینده باشگاه‌ها در هیئت رئیسه فعالیت داشته باشد و در اولین مجمع عمومی فدراسیون فوتبال باید جایگزینش انتخاب شود تا فرد دیگری امور را در دست بگیرد.
اما مسئولان فدراسیون فوتبال با اطلاع از این مساله مانند سایر پست‌های بلاتکلیف فدراسیون از کنار آن عبور کردند تا مجبور نشوند یکی از یاران انتخاباتی رئیس فدراسیون فوتبال را از چرخه تصمیم‌گیری خارج کنند.
با این حال سخنان وی در گفت‌وگو با خبرنگاران مبنی بر اینکه هر پولی از هر محلی مانند تبلیغات یا هر محتوایی که تولید شود، فدراسیون فوتبال اولین مرجعی است که نفع آن را می‌برد و باشگاه‌ها و هیئت‌های فوتبال در اولویت بعد هستند، باعث خشم منتقدان شده است. آن‌ها اعتقاد دارند در شرایطی که وی باید مدافع حقوق باشگاه‌ها باشد و به عنوان نماینده آنها به عضویت هیئت رییسه فدراسیون درآمده، مأموریت خود را به فراموشی سپرده و ترجیح می‌دهد در جهت سیاست‌های رئیس فدراسیون فوتبال گام بردارد!
شایعه شده است مدیران باشگاه‌ها به صورت تلویحی پیغام خود را به عزیزی خادم رسانده‌اند که اگر تکلیف برگزاری مجمع را روشن نمی‌کند آن‌ها از شیوه قانونی و اختیاراتی که در اساسنامه به اعضا داده شده است استفاده کنند تا به این ترتیب به سیستم معیوب مدیریت فوتبال پایان دهند. با این شرایط باید دید آیا عزیزی خادم در ارتباط با تعیین تاریخ زمان برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال اقدام به عقب‌نشینی خواهد کرد یا اینکه همچنان از برگزاری مجمع طفره خواهد رفت تا منتقدان را عصبانی‌تر از قبل کند.