سورپرایز یحیی گل‌محمدی برای جواد نکونام

سرمربی پرسپولیس در یکی از جذاب‌ترین بازی‌ها امیدوار است در جدال با فولاد و جواد نکونام امتیازات بازی را کسب کند.

سرمربی پرسپولیس در یکی از جذاب‌ترین بازی‌ها امیدوار است در جدال با فولاد و جواد نکونام امتیازات بازی را کسب کند.

بعد از هفته‌ای پرماجرا اکنون سرخ‌ها در آزادی امیدوار به کسب نتیجه برابر فولاد خوزستان هستند. یحیی گل محمدی که در نشست خبری پیش از جدال با این تیم، واکنش جالبی نسبت به حواشی مربوط به خطر استعفای خود داشت، اکنون به خوبی از اهمیت امتیازات این بازی آگاه است و باید دید شرایط به سود تیمش رقم خواهد خورد یا خورد.

اردوگاه پرسپولیس اما مصدومان زیادی برای این بازی خواهد داشت؛ امید عالیشاه، عیسی آل کثیر، حامد پاکدل و سیامک نعمتی مصدومان پرسپولیس هستند که شرایط همراهی سرخپوشان برای این بازی را نخواهند داشت و بوژیدار رادوشوویچ هم مدت‌هاست راهی کشورش شده و قصد بازگشت هم ندارد!

حامد لک همچنان بدون رقیب در دروازه این تیم حاضر خواهد شد. لک که سابقه حضور در فولاد خوزستان را در کارنامه دارد، در بازی امروز باید مراقب ضدحملات حریف باشد و باید دید قادر به اولین کلین شیت در دور برگشت لیگ خواهد بود یا خیر.

خط دفاعی پرسپولیس بعد از مدت‌ها یک بازیکن خارجی خواهد داشت. سیدجلال حسینی و فرشاد فرجی همانند دو دیدار قبلی در قلب دفاعی پرسپولیس حاضر خواهند بود و سعید آقایی در سمت چپ به کار گرفته شده است. در سمت راست اما در تصمیمی جالب توجه یحیی گل محمدی ترجیح داده از منوچهر صفروف سود ببرد. مهدی شیری در بازی قبلی این تیم با استراحت مواجه شده بود و سیامک نعمتی در ترکیب حاضر بود. اما اکنون با مصدومیت نعمتی و حضور چند دقیقه‌ای این مدافع تاجیکستانی، سرمربی سرخ‌ها تصمیم گرفته برابر فولاد نیز به او فرصت بدهد.

در خط میانی پرسپولیس کمال کامیابی نیا و میلاد سرلک به همراهی مهدی ترابی و احسان پهلوان حاضر خواهند بود. عملکرد موفق دو زوج تدافعی‌تر پرسپولیس در خط میانی باعث شده تا همچنان آنها اعتماد یحیی گل محمدی را داشته باشند. ترابی و احسان پهلون نیز با خصوصیات تهاجمی‌تر و قدرت تکنیکی و بازیسازی بالا به دنبال راهی برای گلسازی برابر حریف خواهند بود. پهلوان بعد از مدت‌ها توانست نقش موفقی در ترکیب پرسپولیس از خود به جا بگذارد و در فولادشهر سازنده یکی از گل‌های تیمش لقب گرفت و باید دید درخشش او در این بازی نیز تداوم خواهد داشت یا خیر.

در خط حمله هم با توجه به مصدومیت عیسی آل کثیر، همچنان باید شاهد زوج وحید امیری و مهدی عبدی بود. عبدی در بازی با ذوب آهن ستاره تیمش برای صعود لقب گرفت و اعتمادها را به سمت خود جلب کرده است و امیدوار است این بار برابر فولاد خوزستان و دفاع سخت گیر این تیم نیز بتواند راه دروازه حریف را بیابد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

حامد لک؛ سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، سعید آقایی ، منوچهر صفروف، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، احسان پهلوان، وحید امیری، مهدی عبدی