سازمان لیگ از استقلال انتقام تبلیغات را گرفت

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال از رفتار سازمان لیگ در ماجرای جلوگیری از بازی کردن بازیکنان خارجی آبی‌پوشان انتقاد کرد.

تسنیم نوشت:پیشکسوت تیم فوتبال استقلال از رفتار سازمان لیگ در ماجرای جلوگیری از بازی کردن بازیکنان خارجی آبی‌پوشان انتقاد کرد.

حسن روشن درباره تساوی بدون گل استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: یک ساعت قبل از بازی گفتند دو بازیکن خارجی استقلال نمی‌توانند بازی کنند، همین موضوع به آنها شوک وارد کرد. گل‌گهر برای نباختن آمده بود. بازی پرحادثه و جالبی نبود و تنها یک موقعیت جعفر سلمانی داشت که نتوانست گلزنی کند. استقلال سرتر از گل‌گهر بود، اما دیداری که گل نداشته باشد، نمی‌تواند جذاب باشد.

وی با اشاره به ابطال مجوز دو بازیکن خارجی استقلال پیش از این دیدار تصریح کرد: خیلی بد است که چنین اتفاقاتی می‌افتد. فیفا همیشه تلاش می‌کند قوانینی بگذارد که بازی‌ها قشنگ شود و به تیم‌ها کمک می‌کند اما در ایران برعکس است. سازمان لیگ به تلافی اقدام مصطفی آجورلو برای گرفتن تبلیغات محیطی یک ساعت قبل از بازی اعلام کرد که کوین یامگا و رودی ژستد نمی‌توانند بازی کنند. چرا زودتر نگفتند این دو بازیکن اجازه بازی کردن ندارند؟ کار سازمان لیگ درست نبود. این سازمان باید حامی تیم‌ها باشد نه اینکه انتقام جویی کند. شانس آوردند که استقلال بازی را واگذار نکرد، وگرنه کار به جنجال کشیده می‌شد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه سازمان لیگ مقصر اصلی ماجرا است، تأکید کرد: اگر فدراسیون فوتبال دخالتی در این اتفاق نداشته باشد، باید با مسئولان سازمان لیگ برخورد کند. در دنیا همه به دنبال فوتبال قشنگ هستند و اگر دو بازیکن خارجی استقلال بودند، شاید بازی بهتری می‌دیدیم. سازمان لیگ باید بازخواست شود که چرا زودتر موضوع محرومیت بازیکنان خارجی را اعلام نکرد. امیدوارم آجورلو اقدام لازم را انجام دهد، پیشکسوتان استقلال هم همین حرف را باید بزنند. کار سازمان لیگ لجبازی با اقدام استقلال در بحث تبلیغات محیطی و انتقام‌گیری بود. اگر جای مسئولان استقلال باشم، با این اقدام سازمان لیگ برخورد می‌کنم.