رکورد خاص فرهاد مجیدی مقابل فجرسپاسی

از آخرین بازی استقلال و فجرسپاسی در لیگ برتر ۸ سال می گذرد که آخرین گل تقابل این دو تیم را فرهاد مجیدی به ثمر رسانده است.

از آخرین بازی استقلال و فجرسپاسی در لیگ برتر ۸ سال می گذرد که آخرین گل تقابل این دو تیم را فرهاد مجیدی به ثمر رسانده است.

از هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور، استقلال تهران روز جمعه در شیراز به مصاف فجرسپاسی می‌رود که این دیدار از ساعت ۱۸ آغاز می‌شود.
این بیست و پنجمین تقابل دو تیم در همه ادوار لیگ برتر به حساب می‌آید. آخرین باری که استقلال و فجر در لیگ برتر به مصاف هم رفتند، فصل ۹۲-۹۱ بود و آبی پوشان در آن دیدار توانستند در شیراز مقابل فجرسپاسی با گل‌های جواد نکونام (پنالتی)، محمد قاضی، حنیف عمران زاده و فرهاد مجیدی به برتری ۴ بر ۲ برسند.
فرهاد مجیدی سرمربی امروز آبی پوشان نه تنها زننده آخرین گل استقلال به فجر سپاسی در لیگ برتر است، بلکه او با زدن ۵ گل به شیرازی‌ها بهترین گلزن استقلال در تقابل‌های دو تیم در همه ادوار لیگ برتر است.
مجیدی در حالی بهترین گلزن استقلال مقابل سپاسی است که هیچیک از ۵ گل خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر نرسانده و یک بار هم موفق به انجام دبل شده است.
اولین گلزن آبی پوشان به فجر سپاسی نیز بازیکنی بود که با سابقه بازی در فجر سپاسی به استقلال پیوسته بود. فراز فاطمی در اولین دیدار دو تیم در رقابتهای لیگ برتر که در ۸۰/۱۰/۷ در شیراز برگزار شد و بازی با نتیجه مساوی یک-یک به پایان رسید، زننده تک گل استقلال و گل اول بازی بود.
دیگر گل زنان برتر استقلال مقابل فجر سپاسی در همه ادوار لیگ برتر عبارتند از؛ سیاوش اکبرپور (۴ گل)، فراز فاطمی و رضا عنایتی (۳ گل)، جواد نکونام، فراز فاطمی، یدالله اکبری و علی سامره (۲ گل).