رونمایی از سامانه فروش آنلاین ریسک بی ریسک

سامانه فروش آنلاین ریسک بی ریسک همزمان با دومین روز از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) در غرفه گروه مالی صباتامین رونمایی شد.

سامانه فروش آنلاین ریسک بی ریسک همزمان با دومین روز از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) در غرفه گروه مالی صباتامین رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی صبا تامین، همزمان با دومین روز از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه که از ۱۶ خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز شده است، گروه مالی صبا تامین از یک خدمت جدید خود رونمایی کرد.

این خدمت گروه مالی صبا تامین، سامانه فروش آنلاین به نام «ریسک بی ریسک» است که امروز رونمایی شد. با استفاده از این سامانه در هر نقطه و مکانی از کشور و در هر ساعتی حتی در ایام تعطیل می‌توان در کم‌ترین زمان، اقدام به استعلام رایگان و خرید انواع رشته‌های بیمه‌ای شامل بیمه‌های درمان تکمیلی، عمر و حادثه گروهی و انفرادی، کلیه رشته‌های آتش سوزی، مسئولیت، اتومبیل و باربری کرد.

با استفاده از این سامانه به آدرس riskbirisk.com بلافاصله پس از ثبت سفارش پیامک مربوط به خرید بیمه نامه و فایل آن برای خریداران ارسال خواهد شد.

گروه مالی صبا تامین به وسیله این سامانه و بدون تعصب نسبت به هیچ یک از شرکت‌های بیمه‌گر با ارائه مشاوره و حداقل هزینه، کامل‌ترین پوشش ها را درقالب بیمه نامه با شرایطی استثنائی از جمله پرداخت نقد و اقساط حق بیمه، خدمات شبانه روزی(حتی در ایام تعطیل)، تحویل در منزل، نرخ‌های گروهی، مشاوره رایگان و سایر تسهیلات بیمه‌ای را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

در مراسم رونمایی از سامانه ریسک بی ریسک، دکتر سید محمدجواد میرطاهر، مدیرعامل گروه مالی صبا تامین و جمعی از دیگر مدیران این سامانه نیز حضور داشتند.

میرطاهر: توسعه خدمات الکترونیک ضروری است

دکتر میرطاهر در حاشیه این مراسم که درغرفه گروه مالی صباتامین برگزار شد، با اشاره به رونمایی از سامانه ریسک بی ریسک گفت: با توجه به تاکیدات ریاست محترم جمهوری در مورد ضرورت توسعه دولت الکترونیک و همچنین نظر به سرعت بالای رشد تکنولوژی و دانش بشری، ارائه خدمات غیر حضوری و تحت بستر وب یکی از مواردی است که به طور جد در دستورکار گروه مالی صبا تامین به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های شستا قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در همین راستا نیز امروز از سامانه ریسک بی ریسک رونمایی شد. این سامانه بدون توجه به نام و عناوین تجاری قابلیت ارائه خدمات مرتبط با انواع بیمه‌ها را داراست و کاربران آن می‌توانند در کمترین زمان ممکن با کیفیت‌ترین خدمات حوزه بیمه را دریافت کنند.

نمایشگاه صنعت مالی که به عنوان بزرگترین رویداد ایران در زمینه بورس، بانک و بیمه شناخته می‌شود، سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی در زمینه بورس، بانک و بیمه برپا شده و شرکت‌های مختلف به ارائه خدمات و اقدامات خود در این حوزه می‌پردازند و دستاوردهای خود را در معرض بازدید دست‌اندرکاران و متخصصان این عرصه قرار می‌دهند.

گروه مالی صبا تأمین نیز با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این عرصه، فعالیت‌ها و نوآوری‌های جدید خود را در این نمایشگاه معرفی خواهد کرد. همچنین طبق برنامه‌ریزی انجام شده از چندین خدمت و برنامه جدید صبا تأمین با حضور دکتر سید محمدجواد میرطاهر، مدیرعامل گروه مالی صبا تأمین و دیگر مقامات و مهمانان مدعو در ایام برگزاری نمایشگاه رونمایی خواهد شد.