رونمایی از ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور

احتمالا فرهاد مجیدی با کمترین تغییرات نسبت به دیدار قبلی این تیم، به مصاف تراکتور می رود.

احتمالا فرهاد مجیدی با کمترین تغییرات نسبت به دیدار قبلی این تیم، به مصاف تراکتور می رود.

استقلال در سومین دیدار خود از فصل جدید رقابت های لیگ برتر، در خانه میزبان تراکتور خواهد بود. شاگردان فرهاد مجیدی پس از دو پیروزی روحیه بخش مقابل هوادار و ذوب آهن، در اندیشه کسب سومین برد خود در لیگ بیست و یکم هستند و برای رسیدن به این هدف، احتمالا مجیدی کمترین تغییرات را نسبت به بازی گذشته داشته باشد.

سیدحسین حسینی در دیدار برابر ذوب آهن دچار مصدومیت شد و در همان دقیقه ۱۰ جایش را به رشید مظاهری داد. گلر باتجربه آبی ها نیز روز خوبی را درون دروازه سپری کرد و نخستین کلین شیت فصلش را به ثبت رساند. به نظر می رسد که مجیدی برای این بازی ریسک نکرده و از رشید مظاهری در ترکیب تیمش بهره بگیرد تا حسینی با استراحت در این بازی، بتواند این آسیب دیدگی را به طور کامل پشت سر بگذارد.

خط دفاعی استقلال در دو بازی گذشته عملکرد کم اشتباهی داشته است. بجز دو فرصتی که در دو بازی با هوادار و ذوب آهن نصیب بازیکنان رقیب شد، آبی ها اجازه خودنمایی به مهاجمین رقبا نداده اند. سیاوش یزدانی که در بازی با ذوب آهن با تکلی نجات بخش مانع از گلزنی خالقی فر شد، امروز به عنوان رهبر خط دفاعی انجام وظیفه می کند.

 

 

محمدحسین مرادمند نیز دیگر مدافع آبی هاست. او نیز این روزها بی اشتباه و بدون حاشیه فوتبالش را بازی می کند و مورد ستایش هواداران قرار گرفته است. محمد دانشگر نیز که امسال فرصت بیشتری برای نشان دادن توانایی هایش پیدا کرده، به خوبی می داند رقیب سرسختی به نام عارف آقاسی را روی نیمکت دارد و به همین دلیل بدون اشتباه در ترکیب تیمش به میدان می رود تا جایگاهش را از دست ندهد.

خط میانی آبی ها نیز تغییری در این دیدار نخواهد داشت. مهدی مهدی پور در این ۱۳۵ دقیقه ای که برای استقلال در فصل جدید به میدان رفته، خوب و باتجربه ظاهر شده تا جدایی ریگی از جمع آبی ها حس نشود. آرش رضاوند نیز از سایت های ورزشی نمرات خوبی کسب کرده و کاملا در خدمت تیم است.

جعفر سلمانی که مقابل ذوب آهن فرصت به ثمر رساندن دومین گل متوالی را داشت، در سمت چپ به میدان می رود. سمت راست نیز همچون همیشه به وریا غفوری رسیده و کاپیتان آبی ها برای تیمش به میدان می رود. جلوی این بازیکنان نیز امیرحسین حسین زاده حضور دارد که با وجود سن کم اما در این ۲ بازی گذشته خوب، موثر و پرتلاش ظاهر شده است.

در خط حمله نیز دست فرهاد مجیدی برای هر تغییری باز است. حضور کوین یامگا در ترکیب اصلی قطعی است. او پس از دبل در نخستین بازی اش برای استقلال، امروز نیز برای تیمش به میدان می رود. سرمربی استقلال باید زوج او در خط حمله را انتخاب کند. ارسلان مطهری و امین قاسمی نژاد گزینه های در دسترس مجیدی هستند و باید دید او به کدام یک از این دو میدان می دهد.

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با تراکتور:
رشید مظاهری – سیاوش یزدانی – محمدحسین مرادمند – محمد دانشگر – مهدی مهدی پور – آرش رضاوند – جعفر سلمانی – وریا غفوری – امیرحسین حسین زاده – کوین یامگا – ارسلان مطهری (امین قاسمی نژاد)