رئیس سازمان غذا و داروی: با فراگیر شدن واکسیناسیون، کرونا در ایران کنترل خواهد شد

رئیس سازمان غذا و دارو در همدان گفت: بیماری کرونا همراه ما است و ما می‌توانیم با فراگیر کردن واکسیناسیون آن را کنترل کنیم.

رئیس سازمان غذا و دارو در همدان گفت: بیماری کرونا همراه ما است و ما می‌توانیم با فراگیر کردن واکسیناسیون آن را کنترل کنیم.

بهرام دارایی روز شنبه در آئین تکریم و معارفه رؤسای علوم پزشکی همدان گفت: با فراگیر شدن واکسیناسیون، کرونا در ایران کنترل خواهد شد.

وی با اعلام اینکه پس از واکسیناسیون و با درمان و رعایت پروتکل های بهداشتی مناسب می توان با کرونا، زندگی مسالمت‌آمیزی داشته باشیم، افزود: اکنون علما و کسانی که دست به قلم هستند باید به کمک حوزه سلامت بیایند تا این بلای منحوس و خانمان سوز را پشت سر بگذاریم.

رئیس سازمان غذا و دارو در ادامه با اشاره به اینکه بوعلی‌سینا یکی از مفاخر و افتخارات همدان است، یادآور شد: من همیشه برای دانشجویان از ابن‌سینا و تأثیر آن در طب گفته‌ام، اینکه ۵۰۰ سال کتاب قانون او، کتاب مرجع در علم پزشکی بوده است.

وی همدان را با داشتن علما و مفاخر بسیار در طول تاریخ این مرز و بوم، پرافتخار دانست و تصریح کرد: همدان در کنار این بزرگان و در طول هشت سال دفاع مقدس شهیدان بزرگی را تقدیم انقلاب کرد و پس از آن نیز بزرگانی چون شهید همدانی که افتخار ایران است را تقدیم دفاع از اسلام کرد.

در پایان این مراسم از زحمات دکتر حیدری مقدم تقدیر و دکتر محمد مهدی مجذوبی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی بوعلی سینای همدان معرفی شد.