افشاگری جنجالی آجورلو در خصوص برکناری غیرمنتظره از استقلال

مصطفی آجورلو مدیرعامل سابق استقلال درخصوص عوامل برکناری‌اش از استقلال پرده‌برداری کرد.

خبرورزشی نوشت: مصطفی آجورلو مدیرعامل سابق استقلال درخصوص عوامل برکناری‌اش از استقلال پرده‌برداری کرد.

مصطفی آجورلو در گفت‌وگویی تلویزیونی درخصوص برکناری‌اش از استقلال اظهار کرد: «استقلال بعد از ۹ سال قهرمان شد اما خیلی‌ها مایل نبودند و یکی از دلایلش عدم حضور آقای سجادی در جشن قهرمانی استقلال بود. بنظر من تفکر بودی که نمی‌خواست تیم فکری آجورلو قهرمان نشود نه تیم استقلال.»

مدیرعامل سابق استقلال گفت: «برکناری من کودتا بود چرا که من هم رئیس هیئت مدیره بودم و هم مدیرعامل استقلال و این من بودم که باید آن چند نفر را به جلسه هیئت مدیره دعوت می‌کردم. »

آجورلو در خصوص تشکیل هیئت مدیره برای کناری‌اش افزود: «انتظار من از آقای سجادی، وزیر ورزش صادق بودن است. چطور گفتند که جلسه هیئت مدیره شکل گرفته و این تصمیم گرفته شده. اصلا چنین چیزی صحت ندارد.»

مدیرعامل سابق استقلال ادامه داد: «طرح برکناری من شب قبل از بازی و حتی می‌توان گفت که از قبل‌تر از آن برنامه ریزی شده بود.»

آجورلو ادامه داد: «فردی بهایی در آمریکا که در واقع پولی در رسانه‌ها و کشور هزینه می‌کند اعلام کرده بود که آجورلو قرار است عوض شود. چطور می‌شود مجموعه داخلی وزارت ورزش این خبر را قبل از بازی منتشر کند و روز بازی منتظر باخت استقلال بودند تا من را برکنار کنند اما تیم ما نباخت.»