ارزش معاملات بورس از ابتدای سال تاکنون اعلام شد

بیش از ۱۱۱۳میلیارد انواع اوراق بهادار از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته، طی ۱۵۵ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار معامله شده است.

تسنیم نوشت: بیش از ۱۱۱۳میلیارد انواع اوراق بهادار از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته، طی ۱۵۵ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار معامله شده است.

از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۱۱۱۳میلیارد و ۴۲۴میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۸۹۵۱هزار و ۵۳۲میلیارد ریال در بیش از ۱۱۹میلیون و ۱۲۰هزار و ۵۹۸دفعه طی ۱۵۵روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۱۱۵میلیارد و ۴۴۷میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۲۰۴۳هزار و ۵۳۸میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۱۵۵روز با ۴۵هزار و ۷۱۹واحد کاهش، معادل ۳.۱۴ درصد افت کرد و در پایان هفته گذشته به رقم یک میلیون و ۴۱۰هزار و ۷۶۱واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۵۳هزار و ۴۴واحد کاهش، معادل ۱۲.۰۶درصد افت کرد و رقم ۳۸۶هزار و ۷۵۷واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۹۸هزار و ۴۷۲واحد افزایش در این مدت به رقم یک میلیون و ۶۷هزار و ۵۷۱واحد و شاخص بازار دوم با ۱۳۲هزار و ۳۴۶واحد رشد به عدد ۲ میلیون و ۷۳۵هزار و ۹۴واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۱۰.۱۶درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۵.۰۸درصد افزایش همراه شدند.