احمد مددی در آستانه مدیریت مجموعه ورزشی آزادی

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در آستانه قرار گرفتن روی صندلی مدیریت مجموعه ورزشی آزادی قرار دارد.

خبرهای دریافتی از وزارت ورزش و جوانان حکایت از آن دارد که ظرف امروز و فردا حکم مدیریت مجموعه ورزشی آزادی به نام احمد مددی زده خواهد شد.

احمد مددی تا پیش از این مدیرعامل باشگاه استقلال بود که به دلیل مشکلات به وجود آمده در نهایت مجبور به استعفا و کناره گیری شد.

برخلاف اهالی ورزش و فوتبال، عملکرد مددی برای برخی مدیران خارج از ورزش که شناختی از اتفاقات آن ندارند آنقدر مطلوب بوده تا شاید مدیرعامل مستعفی استقلال به عنوان مدیر مجموعه ورزشی ازادی انتخاب شود.

رایزنی ها تا انجا ادامه داشته که ظاهرا مدیران ارشد وزارت ورزش با حضور مددی در آزادی موافقت کرده اند و امروز و فردا حکم او از سوی مدیران شرکت تجهیز صادر می شود.

انتخاب مددی به عنوان مدیر احتمالی آزادی در شرایطی است که آین مجموعه بزرگترین مجموعه ورزشی ایران و خاورمیانه است و باید مدیری برای آن انتخاب شود که به خوبی با معضلات و مشکلات ازادی اشنا باشد، نه مدیری که همین حالا هواداران استقلال و پرسپولیس روی نام او حساسیت دارند.

در چند سال اخیر در انتخاب مدیران آزادی توجه چندانی به تخصص و شایسته سالاری نشده و نتیجه اش آن بوده که حال و روز آزادی امروز به مراتب بدتر از سالهای گذشته است.

انتظار میرفت با حضور دکتر سجادی به عنوان یک چهره ورزشی در راس وزارت ورزش و جوانان شرایط بهتر از گذشته شود ولی انتشار این دست اخبار حکایت از آن دارد که در همچنان روی همان پاشنه قدیم می چرخد!