اتوبان همت دوطبقه می‌شود

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در ارتباط با دو طبقه کردن بخشی از اتوبان همت توضیح داد.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در ارتباط با دو طبقه کردن بخشی از اتوبان همت توضیح داد.

مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه جلسه علنی امروز شورا، در جمع خبرنگاران در ارتباط با طرح دو طبقه شدن بخشی از اتوبان همت اظهار کرد: این طرح یعنی حرکت قطار فوق سبک (LRT) در بخشی از اتوبان همت به عنوان برنامه مطرح نیست و در حال بررسی و مطالعه است و بودجه مسئله اصلی آن خواهد بود.
وی با اشاره به وضعیت حمل و نقل عمومی در پایتخت گفت: فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی دغدغه اصلی محسوب می‌شود که ناشی از کم توجهی مسئولان سابق بوده است.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران درباره اختلالات شبکه مترو در روز گذشته خاطرنشان کرد: اختلال سیگنالی بود که کمتر از یک ربع این مسئله برطرف شد. البته این موضوع در یکی از ایستگاه‌ها رخ داده بود و دو ایستگاه را درگیر کرده بود که از حالت خودکار به حالت دستی درآمد و ۴۰ دقیقه به طول انجامید.

شفیعی تاکید کرد: باید مدیریت کنیم که این اتفاقات دیگر رخ ندهد و ممکن است این اتفاقات ناشی از خطای انسانی و یا ضعف تجهیزات باشد.

وی در ادامه با اشاره مجدد به دو طبقه کردن بخشی از اتوبان همت ادامه داد: برخی بخشی از همت که ترافیک زیادی دارد این طرح ارائه شده است و می‌تواند برای دو طبقه کردن استفاده کرد و تنها ایده است و اگر به تصویب برسد ایده خوبی است.